Komunikační dovednosti

Obsah  seminářee:

  • Typy komunikace (písemná, telefonická, osobní)

– jejich výhody a nevýhody             

  • Fáze jednání                                                                   
    • kontaktní fáze – první dojem, zahájení jednání                  
    • zjišťování potřeb – typy otázek na zjištění potřeby 
    • vytváření potřeb – SPIN                                          
    • argumentace a prezentace                                         
    • práce s barierami v komunikaci                               
    • uzavření                                                                    
  • Osobnostní typy – práce s charakteristikami osobnosti v týmu                                                               

 

Forma: jednodenní seminář a workshop 

 

Vzdělávací cíl:

  • Stanovit základní způsoby komunikace  
  • Poznat, procvičit a lépe porozumět procesu a podmínkám jednání
  • Zlepšit komunikační dovednosti při telefonickém jednání
  • Zlepšit týmovou spolupráci

 

 

 

Kontakt

Ing. Petr Kratochvíl MMC Marketing Management Consulting
Tyršova 1073/16
664 91 Ivančice
Czech republic

602 767 818

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode